Monday, September 27, 2010

Akhirnya fglrx Bekerja Dengan Ubuntu 10.10 (Xorg 1.9, Kernel 2.6.35/36) [ATI]


memaparkan fglrx driver Linux adalah Nama Yang perlengkapan untuk ATI Radeon dan FireGL Keluarga adaptor video singkatan dan ATI "Radeon dan FireGL untuk X". mengandungi Ini open source Tetapi syukur kepada Allah Serta tertutup bahagian sumber dan eksklusif -Wikipedia



fglrx telah dikemaskini terkini di Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat dan APA Yang Khusus Tentang Suami ialah bahawa ITU akhirnya hal menyokong Xorg 1.9 dan kernel 2.6.35.Sampai sekarang pengguna ATI Yang Sudah mencuba untuk memasang atau fglrx upgrade Dari Ubuntu 10,04 Paparan akan mendapatkan kosong Jadi jika anda mempunyai KAD Grafik ATI dan Ingin menggunakan fglrx, anda boleh memasang akhirnya / upgrade ke Ubuntu 10.10 terkini.

BANYAK Lebih, Jumlah update fglrx untuk Datang Suami hari, brining kernel 2.6.36 keserasian Artikel Baru (Belum Tersedia di Maverick TAPI bagus untuk memilikinya Sudah).


Petua Suami dihantar Pembaca Dibuat WebUpd8 Nagy Tamas Yang Juga menguji fglrx driver Baru di Ubuntu 10.10 dan Meerkat Maverick mengatakan semuanya bekerja lancar Artikel Baru.


Terima kepada Tama Nagy untuk Hujung dan screenshot!

No comments:

Post a Comment