Saturday, February 5, 2011

"Cuaca Penunjuk Saya '0 .2.0 Dirilis PPA, Baru Untuk Semua Aplikasi Atareao

"Cuaca Penunjuk Saya '0 .2.0 Dirilis PPA, Baru Untuk Semua Aplikasi Atareao

Atareao.es telah mencipta cukup beberapa aplikasi Ubuntu yang meliputi Picapy, My Cuaca Penunjuk, Touchpad Penunjuk, Google Reader Penunjuk dan banyak lagi. Mulai kemarin, semua aplikasi yang besar akan tersedia dari PPA tunggal: ppa: atareao / atareao. Tambah AKP dengan menggunakan arahan berikut:

sudo apt-add-repositori ppa: atareao / atareao & & sudo apt-get update

Saya cuaca Penunjuk

Saya Cuaca Penunjuk

Lebih banyak, 'My Cuaca Penunjuk' telah diupdate hari ini, versi baru brining API baru untuk Cuaca (API Google sekarang digunakan sebagai pengganti Channel Cuaca). Dalam ujian saya, ada banyak bandar were't sedia untuk negara saya tetapi anda sekurang-kurangnya dapat melihat semua bandar terdapat dalam-drop-down dan jika anda tidak sedia, pilih salah satu di dekatnya. Berkat API baru, 'adalah My Cuaca Penunjuk jauh lebih cepat dan ada sedikit kesalahan.

Laman lain termasuk ikon baru untuk cuaca dan terjemahan baru: Jerman, Itali, Galicia dan Perancis.

Untuk memasang 'My Cuaca Penunjuk', cukup tambah AKP Atareao sebagaimana dinyatakan pada awal posting, kemudian gunakan perintah berikut:

sudo apt-get install-cuaca saya-penunjuk

Jika anda mencari bug, laporan mereka @ Launchpad.

No comments:

Post a Comment