Tuesday, November 16, 2010

Ciri-ciri

Percuma aplikasi, aman dan cepat web browsing, kedai muzik khas dan banyak lagi. Ubuntu membawa teknologi yang terbaik terus ke desktop anda.

Membuat dokumen profesional dan persembahan

OpenOffice.org adalah sepenuhnya serasi dengan Microsoft Office dan mempunyai segala yang diperlukan untuk mencipta profesional dokumen, spreadsheet, dan persembahan.OpenOffice.org adalah mudah digunakan, dibungkus dengan ciri-ciri yang anda perlukan dan benar-benar percuma.

Termasuk perisian:

OpenOffice.org OpenOffice.org

pejabat media

Dapatkan semua software yang anda perlukan

Ubuntu Software Centre memberikan anda akses cepat ke ribuan open-source dan aplikasi percuma hati-hati dipilih. Dan sekarang anda boleh membeli aplikasi juga. Browse perisian dalam kategori termasuk: pendidikan, permainan, suara dan video, grafik, pengaturcaraan dan pejabat. Semua aplikasi yang mudah ditemui, mudah untuk memasang dan mudah untuk membeli.

pictogram_quote_medium

usc_medium

Menampilkan aplikasi dari Ubuntu Software Pusat:

Pengisar - alat terkenal di dunia untuk membuat karya seni 3d, animasi dan permainan.

Frozen Bubble - main solo atau bergabung dengan rakan-rakan anda dalam permainan ini adiktif ketika anda cuba untuk meletup gelembung sebelum mereka mencapai bahagian bawah.

Keju!- Bersenang-senang dengan cam web anda.Gunakan aplikasi sederhana untuk mengambil gambar, membuat kesan khas dan berkongsi foto dengan teman-teman anda.

E-mel dan berbual

Dapatkan berbual dengan Empati.Cepat mengintegrasikan akaun berbual dari Yahoo, Gmail, MSN, Jabber, AOL, QQ dan banyak lagi.Evolution Mail menyediakan mudah, e-mel intuitif.

Termasuk perisian:

Empati IM Empati IM

Evolution Mail Evolution Mail

Perisian yang disokong:

Skype Skype

Firefox

e-mel menengah

Sosial dari awal

baru Ubuntu Me Menu membolehkan anda mengakses Facebook dan akaun Twitter terus dari desktop. Anda boleh disambungkan kepada semua kegemaran anda berbual saluran dan membuat pembaharuan melalui sebuah tetingkap tunggal. Menjadi disambungkan untuk bekerja atau bersenang-senang belum pernah begitu mudah.

Termasuk perisian:

Facebook Facebook

Twitter Twitter

Identi.ca Identi.ca

sosial menengah

Muzik streaming ke telefon anda

Baru di 10.10. pemain muzik Ubuntu menyertakan sebuah kedai terintegrasi, sehingga anda boleh membeli dan men-download lagu baru hanya dengan beberapa klik. Dan berkat sihir Ubuntu One fail-sync anda boleh mengalirkan muzik anda tidak terganggu untuk peranti Android atau iPhone.

Termasuk perisian:

Ubuntu One Music Store Ubuntu One Music Store

Rhythmbox music player Rhythmbox music player

Sokongan untuk:

iPhone

Android

media muzik

Gambar sihir

Ubuntu adalah penuh dengan aplikasi untuk membantu anda menguruskan, memperbaiki dan berkongsi foto dengan dunia, apa pun alat yang anda gunakan untuk membawa mereka.Sokongan untuk kamera dan telefon yang legendaris dan semua tanpa driver. Dan Shotwell membolehkan anda untuk mengurus dan berkongsi foto anda dengan mudah - pada semua foto yang paling popular dan laman rangkaian sosial. Dan apakah kita menyebut aplikasi bebas?

Termasuk perisian:

Shotwell

Flickr

Sokongan untuk:

GIMP

media foto

Cari Ubuntu One

Ubuntu Satu adalah perkhidmatan awan peribadi yang menyederhanakan kehidupan digital anda. Bayangkan membeli muzik dan mendapatkan itu dihantar ke komputer pilihan anda.Atau penyegerakan fail anda dan nota dan mengakses mereka dari mana sahaja. Atau mengkonsolidasikan komputer dan kenalan telefon bimbit dan dokumen dalam berkongsi dan gambar dengan mereka. Ubuntu One melakukan semua ini dan lebih.

Cari Ubuntu One

memobilisasi media

Membuat, bermain dan mengedit video

Menonton semua kandungan kegemaran anda dari YouTube, iPlayer, dan MSN Player. Putar video anda sendiri dengan Movie Player atau menggunakan PiTiVi untuk mengedit video anda.

Termasuk perisian:

Pitivi video editor Pitivi video editor

Movie Player Movie Player

video medium

Mulai cepat dengan Ubuntu

Ubuntu beban dengan cepat dalam mana-mana komputer, tapi super cepat dalam mesin yang lebih baru.Setelah loading, membuka pelayar mengambil saat, tidak seperti sistem operasi lain yang membuat anda menatap layar, menunggu untuk online.

cepat memulakan menengah

Pilih daripada beratus-ratus game

Ubuntu Software Centre menawarkan ratusan games, termasuk teka-teki, petualangan, cabaran taktikal dan banyak lagi. Semua bebas untuk memilih dan bebas untuk digunakan.

Perisian yang disokong:

Minecraft

game media

Aksesibilitas di Ubuntu

Di jantung falsafah Ubuntu adalah keyakinan bahawa pengkomputeran adalah untuk semua orang, apapun keadaan anda. Ubuntu adalah salah satu sistem operasi yang boleh dicapai dan sepenuhnya diterjemahkan ke dalam 25 bahasa dengan lebih akan ditambah bila-bila masa.

aksesibilitas media


No comments:

Post a Comment