Tuesday, November 16, 2010

Hacking komputer, hacking kehidupan

Beberapa dari anda mungkin tidak tahu bahawa selain dengan tanggung jawab admin saya di GNU-Darwin, saya dan protein crystallographer biokimia, serta lab sinar-X pengurus dan sistem admin untuk Biofisika dan Biofisik Jurusan Kimia di Johns Hopkins University. Ini adalah beberapa link Hopkins.

http://biophysics.med.jhmi.edu/xtal/ http://biophysics.med.jhmi.edu/love/

Alasan utama yang aku pergi ke ilmu-ilmu kehidupan adalah untuk meningkatkan kecerdasan dan umur panjang, yang seperti hacking komputer, tetapi hacking tubuh sebagai gantinya.

Selain menyediakan sistem operasi komputer, pakej dan kod sumber, The-Darwin Edaran GNU telah bercabang menjadi hacking tubuh, dan jadi kita memberikan maklumat untuk membantu orang meningkatkan kecerdasan dan umur panjang. Dalam semangat kebebasan perisian, maklumat diletakkan ke dalam domain awam, dan alat-alat yang dibahas adalah non-proprietary sedia bagi siapa saja. Sesuai dengan jangka waktu distro di Bandung, kegiatan ini telah menjadi aktivisme, dan kami mengekspose penyalahgunaan syarikat dan kerajaan ketika kita bisa menemukan mereka.

aktivisme ini telah jatuh terutama di bawah rubrick aktivisme molekul, dan kami mempunyai berdedikasi subdomain dan blog untuk tujuan ini. Blog ini merupakan tambahan Darwin Aksi blog-GNU, yang dicerminkan dalam profil Advogato saya, dan blog molekul terutama untuk hacking tubuh. Ini sebahagian besar merupakan howto untuk meningkatkan kecerdasan dan umur panjang.

Penekanan saat blog molekul adalah peterseli, yang merupakan dan sedia makanan murah dengan hotel sangat menyihatkan. Blog terpapar fakta bahawa flavonoid peterseli mempunyai lebih jauh, gram per gram, daripada makanan lain yang dikenali. The flavonoid peterseli adalah apigenin dalam bentuk Apin, dan fakta penting adalah bahawa apigenin peterseli telah terbukti mempunyai sifat yang sama seperti molekul lain yang dikenali untuk meningkatkan umur panjang dalam semua haiwan yang telah diuji. Molekul-molekul ini telah ditunjukkan pada manusia untuk menjadi berkesan terhadap penyakit dan penyakit degeneratif dari penuaan seperti, kanser, penyakit jantung, dan itu penyakit alzheimer, serta aduan lain seperti autisme dan hiperlipidemia tersebut. Apalagi gejala minor kesihatan kadang-kadang aduan sebagai; asma, alergi, dan diare juga ditingkatkan. Agen molekul canggih sedia bagi siapa saja dalam makanan biasa, dan resep bahkan termasuk untuk membantu orang meningkatkan asupan peterseli mereka.

Ini adalah contoh yang sangat baik makna hacking tubuh, tetapi juga aktivisme molekul; "untuk menerbitkan dan mempromosikan seni dahulu dan pengetahuan umum molekul, yang dapat berdampak pada itu akses orang untuk ubat-ubatan murah, suplemen bermanfaat, dan penggunaan penting lain , di luar syarikat disalurkan bias pengetahuan dan struktur harga monopoli mereka. "

Salam,

Proclus

http://www.gnu-darwin.org

No comments:

Post a Comment